Голова ОТГ Лисичкін виклянчив собі преміювання в 190%

0
429

Голова ОТГ Лисичкін, не звітувавши жодного разу, таки виклянчив собі преміювання в 190%. перший заступник Микола Мазниця пролобіював на сесії, а депутати узгодили. Ні в кого не виникло жодного питання – ЗА ЩО?

Розподіл коштів в громаді вже працює як добре змащений і налагоджений механізм. Заробітків, правда, немає. Але, не для того вони сюди йшли…

Олексій Прокопенко, правозахисник Орлівщини, прокоментував це:

Депутати Піщанської сільської ради рішенням № 3-17/VII від 07 травня 2019 р. вирішили дозволити проводити преміювання сільському голові в межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці на II квартал 2019 року щомісячно у розмірі 190 відсотків від посадового окладу.

Преміювання працівників сільради відбувається у відповідності раніше затвердженого «Положення про  преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам  виконавчого апарату Піщанської сільської ради на 2019 рік»

Згідно Положення (із змінами)

1.2 Положення визначає джерела, умови, показники і порядок преміювання сільського голови, секретаря ради, керуючого справами, заступників сільського голови, начальників відділів та секторів, спеціалістів, службовців, працівників структурних підрозділів виконавчих органів ради (відділів, секторів), старост, робітників, зайнятих обслуговуванням ради та її органів.

1.3. Премія за цим Положенням є премією, пов’язаною з виконанням службових завдань і функцій, особистим внеском у загальні результати роботи виконавчого комітету. 

  2.1. Преміювання здійснюється в межах коштів, передбачених у кошторисі видатків на утримання відповідних бюджетних установ затвердженого у встановленому порядку, за рахунок коштів місцевого бюджету.

2.2. Розмір річного фонду преміювання визначається під час формування бюджету Піщанської сільської ради у розмірі не менш як 10 відсотків посадових окладів та економії фонду оплати праці відповідно до Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам Піщанської сільської ради, її відділів, секторів.

3.3. За результатами роботи за місяць для визначення розміру премії працівникам враховуються такі показники:

  • належне, якісне і своєчасне виконання обов’язків, визначених для відповідних категорій працівників у посадових інструкціях, розподілі обов’язків і доручень безпосереднього керівника;
  • суворе дотримання чинного законодавства;
  • дотримання трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку;
  • інших показників, що направлені на підвищення авторитету органів місцевого самоврядування;
  • взаємозаміна та взаємодопомога в колективі  при вирішенні питань, що забезпечують ефективність роботи виконавчого апарату сільської ради.

3.4. Розмір премії робітникам зайнятих обслуговуванням ради та її органів визначається залежно від їхнього вкладу в кінцеві результати роботи. Конкретний розмір премії робітників граничними розмірами не обмежується

4.8. Преміювання сільського голови здійснюється в межах затверджених видатків на оплату праці та згідно рішення сесії Піщанської сільської ради, яке приймається після затвердження бюджету сільської ради на 2019 рік, та потребує щоквартального уточнення в обов’язковому порядку окремим рішенням сесії сільської ради.

6.1. Виплата надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи   відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» надається і виплачується в розмірі до 50 відсотків  посадового окладу з урахуванням надбавки за ранг посадової особи місцевого самоврядування та надбавки за вислугу років за поданням першого заступника, узгодженим з керуючим справами.

Виплата надбавки за складність, напруженість у роботі, відповідно до Наказу Міністерства праці України від 02.10.1996 р. № 77 «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» надається і виплачується в розмірі до 50 відсотків тарифної ставки (місячного окладу)

Аналізуючи підстави для заохочення сільського голови у вигляді преміювання, за майже рік роботи новоствореної Піщанської сільської ради, як на мене, для преміювання у розмірі 200% від посадового окладу, дана посадова особа повинна викладатися на 300%, тобто виконувати власні обовʼязки на 100% та вчиняти інші досягнення  щонайменше вдвічі перевищуючи виконання власних обовʼязків.

Що, наприклад, може бути підставою для преміювання сільського голови:

  1. Вжиття конкретних та ефективних засобів для збільшення власних надходжень сільського бюджету
  2. Вжиття конкретних та ефективних засобів для зменшення власних видатків сільського бюджету
  3. Економія видатків за рахунок енергоефективності (залучення державних програм та приватних грантів для переоснащення систем споживання тепла та електричної енергії)
  4. Вжиття конкретних засобів для залучення інвестицій в місцеву економіку та створення нових робочих місць (укладення угод з підприємствами для розміщення виробництв на території сільської ради)
  5. Вжиття конкретних та ефективних засобів для покращення рівня життя в громаді (залучення інвесторів на умовах партнерства для створення сучасних систем інженерної комунальної інфраструктури, доріг, водопроводів, централізованої каналізації, мереж освітлення, громадського транспорту, екологічної безпеки, доступного та якісного медичного обслуговування, якісної середньої та дошкільної освіти, збирання та утилізації відходів без шкоди для довкілля, забезпечення і охорони правопорядку та довкілля)

Чи є якісь досягнення голови в цих напрямках? Дайте собі відповід самі.

Навіть покладені законом обовʼязки не виконувались:

  1. Гроші громади розтрачено на невиправдані преміювання працівників апарату сільради (близько 1 мільйона грн.. на місяць), при відсутності будь-яких досягнень, підвищення результативності чи ефективності, та не притягнуто ні одного працівника до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання обовʼязків.

  2. Протягом року не було вжито заходів навіть для створення системи первинної медичної допомоги

  3. Фонд матеріальної допомоги мешканцям громади зменшився втричі проти попереднього періоду

  4. Не вжито заходів до притягнення до відповідальності осіб за розведення бур’янів та карантинних рослин, спалювання трави та листя, самовільне розміщення небезпечних засобів вуличної реклами, не запобіганню ожеледиці.

  5. Розвалюється комунальне майно (гараж-склад Орлівщинської СШ) та протягом чотирьох місяців не здійснено заходів щодо ліквідації наслідків і забезпечення охорони людей від нещасних випадків, навіть не змогли оформити документи для списання будівлі.

  6. За рік утворились нові стихійні, сільрада несе видатки на їх ліквідацію (близько 1 мільйона грн.. на рік), але ні єдиного правопорушника не виявлено і не притягнуто до відповідальності.

  7. Заборгованість по місцевим податкам збільшується

  8. Сніг взимку прибирався невчасно, а засоби запобігання ожеледиці не використовувались.

  9. Сільрадою не створено ні єдиної установи, здатної заробляти гроші для громади.

Між тим, апарат сільради нахабно призначає собі “європейські зарплати” не маючи на це жодних підстав.Читайте також наш аналіз роботи колишнього голови сільради та діючого першого заступника Миколи Мазниці.”

Олексій Прокопенко

Напишіть свій відгук