Група активістів Піщанської ОТГ направили лист до президента з проханням вирішити проблему маршруток

0
2316

Адміністрація Президента України
01220, м. Київ, вул. Банківська, б.11

Секретаріат Кабінету Міністрів України
 01008, м. Київ,
 вул. Грушевського, 12/2

Голові Дніпропетровської
облдержадміністрації
РЕЗНІЧЕНКО В.М.
49004, м. Дніпро,
пр .Олександра Поля, б. 1

Піщанська селищна рада звертається до Вас із дуже великою проблемою та з проханням вирішити дані проблеми, які склались на території нашої об’єднаної територіальної громади.

Дуже багато людей, які мешкають у нашому селі працюють або навчаються у м. Дніпро. До останнього часу існувало 3 дуже зручних маршрути із дуже зручним та точним графіком руху автобусів, які зв’язували с. Піщанка і Центр м. Дніпро, а саме приміські маршрути №209 «м. Дніпро – с. Меліоративне», №263 «м. Дніпро – с. Новоселівка» та № 262 «м. Дніпро – м. Новомосковськ ч/з с. Олександрівка, с. Соколове, с. Піщанка», кінцевою зупинкою яких була АС «Новий Центр» вул. Глінки 1, що було дуже зручним для наших мешканців, оскільки значна частина людей працюють саме у центральній частині міста Дніпро.

Однак, починаючи з 30.01.2019, ці три маршрути припинили здійснювати перевезення до АС «Новий Центр» і почали довозити людей нашої громади лише до АС «Лівий Берег» вул. Столєтова 7А, біля заводу Карла Лібкнехта, пояснюючи це тим, що було внесено зміни до схеми маршруту і встановлено кінцеву зупинку у м. Дніпро, для зазначених маршрутів саме АС «Лівий Берег». Зазначені зміни у даних маршрутах, призвели до неабиякого обурення людей, до дуже великої кількості скарг, які надходять на нашу адресу, тому що дані зміни вплинули на якість життєдіяльності наших мешканців.

По-перше, здійснюючи висадку пасажирів на АС «Лівий Берег», люди змушені здійснювати пересадку на громадський транспорт у м. Дніпро, а на даній ділянці дороги, у години «пік» і не тільки, всі міські автобуси проїжджають вже заповнені повністю і кількість міських мешканців, які очікують маршрутку просто вражає, а якщо до них ще й додадуться мешканці області, то це буде просто транспортний колапс, який і та к вже починається.

По-друге, в зв’язку із введення зазначених змін, мешканці нашої громади змушені нести чималі додаткові фінансові витрати, плата за проїзд у громадському транспорті, для доїзду до Центральної частини міста, + 14,00 грн. в обидві сторони на одну особу.

Окрім цього, у своїх скаргах, мешканці зазначають, що до тих пір, поки дані маршрути здійснювали перевезення до АС «Новий Центр» графік руху та інтервал руху автобусів цілком всіх задовольняв і люди були вже прилаштовані до даного розкладу, а ось коли було змінено кінцеву зупинку, інтервал руху автобусів збільшився, графік руху став зовсім іншим і люди почали спізнюватись на роботу, на навчання тощо.

Також, хочемо зазначити ще той факт, що зовсім скоро розпочнуться перегони перед президентськими виборами, і у разі якщо дана ситуація не буде змінена, вона може призвести до некерованих дій обурених людей та суттєво підірвати авторитет діючої влади із подальшими наслідками.

Посилаючись на все вищевикладеного, ПРОСИМО Вас:

1) Терміново втрутитись, як організатора перевезень у вирішення зазначеної проблеми, а саме скасувати зазначені зміни і визначити кінцевою зупинкою для приміських маршрутів №209 «м. Дніпро – с. Меліоративне» та №263 «м. Дніпро – с. Новоселівка» АС «Новий Центр», яка є цілком облаштованою та пристосованою для висадки та посадки пасажирів, а також вирішити питання з інтервалом та графіком руху автобусів, які обслуговують зазначені маршрути, а саме зменшити інтервал руху та повернути графік, за яким автобуси здійснювали перевезення до зазначених змін.

2) Ініціювати та провести позапланову перевірку АС «Лівий берег» на наявність документів, передбачених чинним законодавством України, для діяльності автостанцій на території України та на відповідність зазначеної автостанції тому класу, який зазначено у Свідоцтві на автостанцію.

Окрім вищезгаданої проблеми, у нашої громади існує ще одна дуже велика і кричуща проблема.

До 23 лютого 2019 зазначені маршрути обслуговувало одне підприємство-перевізник  ПВСП СТО «Карлссон», а ось починаючи з 23 лютого 2019 року дані маршрути почали обслуговувати 3 підприємства-перевізника, а саме:

  • ПАТ «Новомосковське АТП» – маршрут № 209 «м. Дніпро, АС «АС Лівий берег» – смт. Меліоративне»;
  • ПАТ «Північтранс» – маршрут № 262 «м. Дніпро, АС «АС Лівий берег» – м. Новомосковськ ч/з с. Олександрівка, с. Соколове, с. Піщанка»;
  • ТОВ «Автотранссервіс» – маршрут № 263 «м. Дніпро АС, «АС Лівий берег» – с. Новоселівка».

Підприємство ПВСП СТО «Карлссон» обслуговувало зазначені маршрути на протязі 15 (п’ятнадцяти) років, без жодних нарікань з боку пасажирів, органів місцевої влади тощо.

Однак, так сталось, що 08 лютого 2019 року на офіційному сайті Дніпропетровської обласної державної адміністрації (надалі Дніпропетровська ОДА) (adm.dp.gov.ua), було розміщено Оголошення, що у зв’язку із проведенням процедури розірвання договорів про організацію перевезення пасажирів на міжміських та приміських автобусних маршрутах загального користування, які не виходять за межі території Дніпропетровської області (внутрішньообласні маршрути), з метою призначення тимчасового до проведення конкурсу перевізника, пропонується пасажирським перевізникам направляти організатору перевезень пропозицій щодо можливості здійснення перевезень на маршрутах:

  • № 209 «м. Дніпро, АС «АС Лівий берег» – смт. Меліоративне»;
  • № 262 «м. Дніпро, АС «АС Лівий берег» – м. Новомосковськ ч/з с. Олександрівка, с. Соколове, с. Піщанка»;
  • № 263 «м. Дніпро АС, «АС Лівий берег» – с. Новоселівка»;
  • № 10833 «м. Дніпро, АС «Дніпро АВЦ» – с. Прядівка».

Як відомо нашій територіальній громаді жодного листа про недотримання умов Договорів на обслуговування зазначених маршрутів від Дніпропетровської ОДА перевізник ПВСП СТО «Карлссон» не отримувало, виконувало свої обов’язки в повному обсязі із дотриманням кількості транспортних засобів, їх технічного та санітарного стану, графіків руху транспортних засобів тощо.

Після того, як вищезгадані маршрути почали обслуговувати тимчасові перевізники, якість послуг по перевезенню населення значно погіршилась.

По-перше, транспортні засоби, якими тимчасові перевізники почали обслуговувати зазначені маршрути не те, що не відповідають жодним а ні технічним, а ні санітарним нормам, в таких транспортних засобах хіба що худобу перевозити.

По-друге, інтервал руху між транспортними засобами став набагато більшим, при здійсненні перевезень за даними маршрутами ПВСП -СТО «Карлссон», інтервал руху транспортних засобів складав 7-12 хвилин, тоді як інтервал руху транспортних засобів, якими обслуговують дані маршрути тимчасові перевізники складає 40-50 хвилин, в зв’язку з чим, люди  почали спізнюватись на роботу, на навчання, за своїми власними потребами тощо.

По-третє, так звані «нові» перевізники самовільно вирішили змінити початок роботи зазначених маршрутів, тому що до 23 лютого 2019, робота зазначених маршрутів розпочиналась о 05:00 годині ранку, то починаючи з 23 лютого 2019, дані маршрути починають свою роботу не раніше ніж 06:30 година ранку.

Також слід зазначити, що маршрут № № 262 «м. Дніпро, АС «АС Лівий берег» – м. Новомосковськ ч/з с. Олександрівка, с. Соколове, с. Піщанка» взагалі перестав працювати, починаючи з 23.02.2019 по теперішній час на даний маршрут не виїхав жодний транспортний засіб, мешканці нашої громади взагалі опинились відрізаними від міста Дніпро, в якому більшість мешканців працює, навчається тощо.

Стосовно керівників так званих «нових» тимчасових перевізників, можна зазначити чимало інформації, і про той факт, що гр. Павленко В’ячеслав Іванович, який є керівником ПАТ «Новомосковське АТП» не на пряму, а через визначене коло осіб є пов’язаною особою з АС «Лівий берег», підприємством-перевізником ТОВ ВФ «Технополіс» та з рядом інших підприємств.

Чому саме на ринку перевезень у Дніпропетровській області склалась така ситуація, можливо пояснити лише одним, це справжнісінький рейдерський захват маршрутів.

З повагою,

 

 

Напишіть свій відгук