Представники Команди Розвитку та реформ Піщанки та Орлівщини відвідали Коломию для ознайомлення з досвідом роботи мережі супермакетів Тор-ба, що продає товари за цінами виробників.
Вячеслав Горобець та Сергій Шеповалов зустрілися з власником торгівельної мережі – Максимом Дем’янюком, який розповів, як в умовах жорстокої конкуренції не тільки вдається успішно працювати, а постійно розширювати присутність в інших регіонах.
«Нас дуже зацікавила модель, яка інноваційна, прибуткова, а головне – створена з думкою про людей – підприємців та споживачів, на відміну від інших, які тільки збагачують власників мережі – говорить Сергій Шеповалов, який пропрацював з АТБ чималий час. З одного боку Торба надає виробникам прямий зв’язок зі споживачем через свої торговельні площі та склади, забезпечує миттєві розрахунки (день в день) та детальну статистику, яка дозволяє чітко планувати постачання продукції, запобігаючи затоварюванню та просрочки. З іншого боку, споживачі мають можливість придбати широкий асортимент продукції на найнижчою ціною.»
Торгівельна мережа працює за принципом «ціна виробника + 2.90 за чек». Тобто, покупець сплачує лише додаткову фіксовану комісію, незалежно від того, скільки товару від придбав. А для пенсіонерів та інвалідів товар відпускається взагалі без комісії.
«Унікальність моделі, інноваційний підхід та незвичайне мислення підприємців нового покоління вражає і надихає, – говорить Вячеслав Горобец. Це покоління, яке не боїться нових підходів та технологій, нових знань, за допомоги яких прибуткові бізнеси стають ще й соціально відповідальними. Цей досвід вартий дослідження та впровадження і в нашій громаді!»