Мазниця без прикрас та емоцій – результат роботи першого заступника

0
2811

Ми проаналізували виконання посадових обовʼязків першим заступником сільського голови Піщанської сільської ради М.П. Мазниці і ось що з цього вийшло…

Якщо без емоцій розглянути факти та результати діяльності Миколи Мазниці на користь створеної 24 травня 2018 року Піщанської обʼєднаної громади, вони не надають підстав радіти. Навпаки, є всі підстави для звільнення цього працівника, як невідповідного займаній посаді.

Посадові обов’язки та результати здійснення повноважень першим заступником сільського голови зведені в таблицю, яку представляємо вашій увазі:

Посадові обовʼязки першого заступника сільського голови

Результат

Забезпечує взаємодію сільської ради з органами виконавчої влади з питань делегованих повноважень Взаємодія сільської ради з органами виконавчої влади з питань делегованих повноважень не спостерігається.

Інспектор з питань праці працює в сільраді з червня 2018 року (8 місяців). Сільрада до теперішнього часу не делегувала повноважень інспектору, бо виконком не звертався з відповідним поданням.

Відповідає за регулювання земельних відносин, рекреаційних та екологічних питань. Координує роботу по підтримці селянських та фермерських господарств, організації роботи обслуговуючих підприємств. Вносить відповідні пропозиції з цих питань. За 9 місяців роботи не подано жодної пропозиції щодо:
– регулювання земельних відносин, рекреаційних та екологічних питань;
– підтримки  селянських та фермерських господарств, чи організації роботи обслуговуючих підприємств;2. Питання роздільного збирання побутового сміття не вирішено

3. Договір співробітництва з підприємством «Сігма» щодо усунення неприємних запахів – не укладено

4. Схема очищення населених пунктів не розроблена

5. Щодо осіб, які спалюють  бурʼяни та забруднюють повітря,  заходи не вживаються

Відповідає за вирішення питань архітектури і містобудування. Розглядає питання архітектурно-планувальних завдань та підготовки правил забудови і благоустрою населених пунктів. Питання архітектури і містобудування не вирішуються

Генеральні плани населених пунктів (Орлівщина, Піщанка, Знаменівка, Підпільне, Новоселівка, Меліоративне) – не розробляються

Правила забудови і благоустрою населених пунктів Піщанської ОТГ – не розроблено.

Розглядає питання адміністративно-територіального устрою та вносить пропозиції для вирішення радою. Питання розширення сіл та приєднання до них садових та дачних товариств не вирішуються.
За дорученням сільського голови ради координує роботу по розробці та затвердженню програм соціально-економічного та стратегічного розвитку сільської ради, бюджету, інвестицій та регуляторної діяльності, контролює хід їх виконання. Інвестиційна програма відсутня та відсутня бідь-яка стратегія розвитку громади. Плани розвитку виробництв та створення нових робочих місць – відсутні.

Планування бюджету не здійснюється. Проекти бюджетів ґрунтуються лише на показниках попередніх періодів. Залученням нових платників податків ніхто не опікується. Збільшення доходів бюджетів відбувається лише за рахунок збільшення розміру мінімальної зарплати,  інфляції, підвищення ставок податків.

Не відбувається аналіз впливу регуляторних актів на стан місцевої економіки.

Вносить пропозиції щодо погодження кандидатур керівників об’єктів спільної власності Відбір кадрів непрозорий та незрозумілий.

Керівники установ призначаються без укладення договорів щодо зобовʼязання забезпечення розвитку установ та підприємств.

Відповідає за питання благоустрою населених пунктів громади. Питання благоустрою не вирішуються та не контролюються:

Спалювання сміття не карається.

Самовільне розміщення торгових кіосків не карається.

Самовільне розміщення вуличної реклами не карається.

Вулиці від снігу розчищаються невчасно та не в повному обсязі.

Від ожеледиці вулиці не посипаються.

Координує роботу виконавчого комітету сільської ради. Робота  виконкому  координується повільно.

Виконкоми збираються не в повному складі.

Документи на виконком подаються неякісно підготовлені та без завчасного інформування членів виконкому.

Координує питання діяльності та реформування сфери житлово-комунального господарства, запровадження приладів обліку споживання газу, води та теплової енергії. Залучає на договірних засадах підприємства, установи, організації до участі в розвитку житлово-комунального господарства. Здійснює контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями житлово-комунального господарства. Здійснює заходи щодо розширення та зміцнення матеріально-технічної бази об’єктів комунального господарства. Відсутня стратегія організації  житлово-комунального господарства.

Управління, координація та контроль підприємств ЖКХ не відбувається.

Заходи з економії енергоресурсів не відбуваються.

Контролює своєчасність розрахунків за спожиті електроенергію, газ, інші енергоносії об’єктами комунальної власності громади. Контроль своєчасності  розрахунків за спожиті електроенергію, газ, інші енергоносії об’єктами комунальної власності громади перекладений на бухгалтерію.
Відповідає за питання благоустрою і санітарного стану населених пунктів району. Вносить пропозиції щодо встановлення правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води у промислових потребах, використання та буріння артезіанських свердловин Контроль за санітарним станом населених пунктів не відбувається.

Утворюються стихійні звалища.

Спалювання сміття не карається.

Скидання відходів у водойми не карається.

Відсутня проектна документація кладовищ, належне обслуговування кладовищ не відбувається.

Безконтрольно облаштовуються  вигрібні ями.

Здійснює взаємодію з Головним управління Держгеокадастру у Дніпропетровській області, Новомосковським міськрайонним відділенням поліції ГУ Національної поліції в Дніпропетровській області, службою цивільного захисту ТУ ДСІІС України в Дніпропетровській області, підприємствами, установами і організаціями , які розташовані на території сільської ради; підприємствами, що надають послуги електрозв’язку, підприємствами та акціонерними товариствами автотранспорту загального користування; підприємств житлово-комунального господарства; цеху телекомунікаційних послуг Дніпропетровської філії ВАТ «Укртелеком»; дирекції УДППЗ «Укрпошта», управлінням ветеринарної медицини, лісогосподарськими підприємствами. Взаємодія з іншими органами, установами та підприємствами  не відбувається.

Про факти порушення правил благоустрою , правил утримання доріг, правил розміщення реклами з метою притягнення винних до відповідальності поліція не повідомляється.

Орлівщина не має  автобусного сполучення з адміністративним центром – Піщанкою, а  Ягідне та Підпільне взагалі не мають автобусного сполучення з іншими селами громади та України.

Не складено жодного припису підприємствам з обслуговування автошляхів,  залізниці, лісгоспів щодо ліквідації карантинних рослин, бурʼянів та сміття.

Має право підпису документації сільської ради та її виконавчого комітету згідно з рішенням сільської ради. Візує документи ради згідно з напрямками діяльності. Відповідне рішення сільради ухвалене з порушенням закону  утворило умови для зловживання першого заступника
Організовує та контролює розгляд депутатських запитів. Забезпечує взаємодію з політичними партіями, громадськими організаціями, органами самоорганізації населення, ветеранськими організаціями. Розгляд депутатських запитів та звернень відбувається некомпетентно та з порушенням строків.

Органи самоорганізації населення та ветеранські організації в Піщанській ОТГ так і не були створені.

Координує роботу постійних комісій:
з питань планування,фінансів,бюджету та соціально-економічного розвитку;
з питань інфраструктури, транспорту, благоустрою, житлово-комунального господарства та комунальної власності;
– з питань містобудування,земельних відносин та охорони природи.
Координація роботи відповідних постійних комісій не відбувається, співпраця комісій з виконкомом відсутня повністю.

 

Є головою конкурсної комісії виконавчого комітету ради. Бере участь у підготовці пропозицій сільському голові щодо вирішення питань відбору кадрів виконавчого комітету сільської ради. Кадри в бюджетні установи призначаються не прозоро.

Замість цілеспрямованих, амбітних, молодих, грамотних, креативних  набирають «потрібних», «досвідчених»,  «своїх», «номенклатуру», родичів, кумів, навіть пенсіонерів.

Організовує та контролює розгляд депутатських запитів. Забезпечує взаємодію з політичними партіями, громадськими організаціями, органами самоорганізації населення, ветеранськими організаціями. Розгляд депутатських запитів та звернень відбувається некомпетентно та з порушенням строків.

органи самоорганізації населення та ветеранські організації в Піщанській ОТГ так і не були створені

Вносить пропозиції щодо заслуховування звітів відповідальних осіб про виконання програм, бюджету, делегованих повноважень. Не було представлено на сесії сільраду Звіту про виконання бюджету ні за півріччя 2018р. , ні за 3й квартали, ні за 2018 рік.

Про виконання бюджетних програм протягом 8 місяців не звітувала ЖОДНА посадова особа.

Вносить пропозиції щодо вступу до асоціацій, об’єднань органів місцевого самоврядування, підтримує зв’язок з ними. Організовує роботу щодо вивчення та узагальнення досвіду роботи з питань місцевого самоврядування. Робота щодо втілення досвіду роботи з питань місцевого самоврядування не проводиться.

Звіт про участь в асоціаціях місцевого самоврядування, та користь від членства не було представлено.

Розглядає звернення, заяви, скарги і пропозиції органів влади, органів місцевого самоврядування, народних депутатів України, юридичних осіб, громадян за напрямком функціональних обов’язків. Мазницею М.П. не розглянуто ні єдиного звернення, заяви, скарги і пропозиції органів влади, органів місцевого самоврядування, народних депутатів України, юридичних осіб, громадян за напрямком функціональних обов’язків, та відповідно не надано відповіді і не вирішено питання.
Разом з секретарем готує пропозиції щодо преміювання працівників апарату та виплату інших стимулюючих надбавок, а в разі необхідності – накладення на них стягнень. Протягом 8 місяців безпідставно щомісяця преміювались працівники апарату сільради в розмірі 170 відсотків посадового окладу при відсутності будь-яких досягнень, підвищення результативності чи ефективності, та не притягнуто ні одного працівника до дисциплінарної відповідальності.
Вносить пропозиції щодо створення необхідних умов праці працівників виконавчого комітету сільської ради, забезпечення діяльності постійних комісій, постійно інформує голову ради про матеріально- фінансове забезпечення діяльності ради, виконавчого комітету. Матеріально-фінансове забезпечення діяльності ради, її постійних комісій та депутатської діяльності не забезпечується, пропозицій щодо створення належних та відповідних умов не вноситься. Протягом 16 засідань 12 сесій ні один депутата не отримав компенсації заробітної плати за виконання громадських обовʼязків, не отримано будь-яких коштів для здійснення депутатської діяльності (канцтовари, проїзд, послуги звʼязку та ін.)
Контролює питання матеріально-технічного забезпечення діяльності ради, її органів, депутатів. У звʼязку з відсутністю матеріально- технічного  забезпечення діяльності ради,  її постійних комісій та депутатської діяльності, відсутній і контроль з даних питань.
3.24  У своїй роботі підпорядковується сільському голові. Мазниця М.П. у своїй роботі  звик працювати самостійно, тому доручення та розпорядження сільського голови не виконує. Виконання відповідних рішень сільської ради, не забезпечує.

Якщо оцінювати ефективність  роботи першого заступника сільського голови у відсотках, то показником його роботи є 4% із 100. І це лише за те, що ходить на роботу. Але жоден пункт з 24 з його посадових обовʼязків не виконується.

Якщо брати за основу його зарплату у 20 тисяч гривень, то він ледве напрацьовує на 800 гривень!

При цьому бюджеті громади утримання такого «досвідченого» кадра обходиться майже у 390 тисяч гривень, що включає заробітну плату, нарахування соціальних внесків, матеріальну допомога, премії та інші видатки.

І це ще ми не оцінювали «ефективність» роботи чи її імітації іншими «кадрами». Схоже з такими «кадрами» і таким темпом наша громада скоро збанкрутує.

Напишіть свій відгук