Як з’ясував активіст «Команди Розвитку та реформ» Сергій Носенко, весь цей час «інспектор по праці», раніше судимий за крадіжку та вимагання Олексій Ільчук складав протоколи, не маючи на те повноважень!
Розпорядженням сільського голови Піщанської сільської ради № 91-К затверджено посадові обовʼязки інспектора праці та податків виконавчого комітету Піщанської сільської ради. Даний документ став підставою для видачі Ільчуку Олексію Григоровичу посвідчення №1341 Головним управлінням держпраці в Дніпропетровській області.
Це стало підставою для бурхливої діяльності та самопіару Ільчука, який зухвало та завзято брався виконувати доручення сільського голови Дмитра Лисичкина та першого заступника голови Миколи Мазниці щодо залучення як найбільшої кількості платників місцевих податків, легалізації неоформлених працівників. Як вказано у посадовій інструкції інспектора праці та податків виконавчого комітету Піщанської сільської ради «Інспектор з праці та податків працює під безпосереднім керівництвом сільського голови та першого заступника голови».
Але за шість місяців роботи інспектора праці так і не вдалося залучити жодного нового платника податків, як не вдалося легалізувати хоч одного працівника. Сумнівне “задоволення” утримувати такого “інспектора” коштувало платникам податків Піщанської сільської ради близько 88 тисяч гривень.
Згодом виявилось і те, що «інспектор» навіть не мав належного обсягу повноважень!
19.09.2017 року Державна служба України з питань праці на додаток до листа від 22.06.2017 № 6827/1/4-ДП-17 надає рекомендації щодо реалізації делегованих повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю, а саме:
Статтею 34 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” до відання виконавчих органів міських рад міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад належать здійснення на відповідних територіях контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством та накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.
З метою забезпечення реалізації зазначених повноважень міські ради міст обласного значення, сільські, селищні, міські ради об’єднаних територіальних громад (далі – ОМС) можуть прийняти, відповідно до статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, рішення:
– про створення структурного підрозділу, на який покладатиметься обов’язок здійснення контролю за додержанням законодавства про працю, визначити його чисельність та структуру;
– про введення посади (посад) з повноваженнями інспектора праці;
– про покладання обов’язків інспектора праці на одну (кілька) із існуючих посад (за умови можливості виконання інших повноважень без шкоди для виконання контрольних функцій).
Рішення про створення структурного підрозділу чи введення окремої (додаткової) посади приймається на сесії відповідної ради з дотриманням вимог статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
Після прийняття відповідного рішення про створення структурного підрозділу необхідно розробити положення про підрозділ, визначити його структуру, чисельність, розподіл обов’язків, посадові інструкції працівників, після чого вживаються заходи щодо призначення на відповідні посади.
У разі введення окремої (додаткової) посади розробляється посадова інструкція.
Рішення про покладання обов’язків на існуючий структурний підрозділ або посаду приймається головою органу місцевого самоврядування чи об’єднаної територіальної громади з дотриманням вимог Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
У разі покладання обов’язків інспектора праці на існуючий структурний підрозділ чи особу – вносяться зміни до існуючого положення чи посадової інструкції працівника з урахуванням вимог статті 32 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП України). Наголошуємо на необхідність попередження посадової особи ОМС про внесення змін до посадової інструкції за два місяці відповідно до статті 32 КЗпП України.
«Керманичі нашої громади все зробили навпаки: спочатку безпідставно надали повноваження інспектору з праці, а відповідні повноваження сільською радою не делегували.
Протоколи рішень Піщанської сільської ради не містять відомостей щодо делегування відповідних повноважень інспектору з праці. І це правда, бо такого рішення депутатами Піщанської сільської ради не приймалось. А тому, інспектор з праці – поза законом. Але збитки від некомпетентності або свідомого злочину громада вже понесла» – повідомив юрист «Команди Розвитку та реформ» та правозахисник Орлівщини Олексій Прокопенко.
В чергове, безвідповідальність та юридична безграмотність керівництва Піщанської сільської ради завдало збитки бюджету Піщанської громади: марно витрачені кошти на «любих друзів» Миколи Мазниці можна було би спрямувати на інші нагальні питання.
Активісти готують чергову кримінальну справу відносно керівництва Піщанської ОТГ
«Лисичкин – тебе підставляють! – звернувся до сільського голови активіст Піщанки Вячеслав Горобець. Зрозумій – не Мазниця, а ти відповідальний. «Досвідчені» залишаться, а ти сядеш. Твій підпис на всіх документах! Може це і є їхня справжня мета? Час вже це зрозуміти та починати думати своєю головою!»
Бардак триває, збитки збільшуються, кількість кримінальних справ росте
Нагадаємо, що на Піщанську сільську раду працює та отримує зарплату з бюджету 4 нікчемних юриста: Богачов, Гетьманчук, Хоменко, Беззубкин. Один з них, Богачов, вже є фігурантом кримінальної справи (напрацював за невеликий термін роботи в новоствореній Піщанській ОТГ). І об’явлений конкурс ще на одну вакансію спеціаліста І категорії юридичного відділу апарату виконавчого комітету Піщанської сільської ради
Захисникам “несудимих” та “досвідчених”, всім, хто волає “дайте спокійно працювати” пропонується скинутися грошима та компенсувати втрати бюджету через порушення посадовців та службових осіб без знань, досвіду, совісті і повноважень! На цей раз 88 тис. гривень. За їх виправдання і те, що вони досі на посадах – ви теж несете моральну відповідальність!
Корисні посилання